boston

boston

söndag 31 oktober 2010

fest.

idag har det firats stort här. Elise fyllde nämligen 8 år. det ni nu har jag en stor flicka att ta hand om. sånt gillar vi. en riktigt trevlig födelsedagsfest har hon även haft idag. många riktigt söta utklädda barn i alla de möjliga dräkter. kommer visa er bara jag orkar sätta in bilder på datorn vilket verkligen inte är nu.
sen blev det även lite vuxenfest. sånt gillar vi.
camilla kan fortfarande inte ljuga när någon frågar om hon är 21. ett pokerface vore bra att ha där. men nåja. det funka bra såhär med. vi fick alla det vi ville ha och maten den var underbar. :D sånt gillar vi,

nu uppdaterar jag er medan annika tvättar bort sitt ansikte. sen ska vi två trötta finländare krypa ner och sova. man kan bli trött av att hela tiden berätta att det faktiskt finns svenskspråkiga finländare. måste nog lära mig finska nu så jag inte behöver skämmas varje gång jag berättar att jag bor i finland men inte kan prata finska.

mina ögon går i kors och det är aningen svårt att stava ord rätt första gången jag försöker så jag tror jag avslutar här och återkommer med bilder och sånt imorgon redan om ni har tur. inte så mycket står på mitt schema då, förrutom att köra annika till t-stationen och åka på handboll med monika. :D

sådär annars by the way så känner jag mig frisk nu! vilket vi förstås hurrar för. men har hört att några där hemma är sjuka. sånt gillar vi verkligen inte! Johnny krya på dig!!!

ska försöka glömma att inte svänga tillbaka klockan imorgon. :)

OJ! läste just förra meningen och inser att jag svängt på ordföljden. sväng den ni så ser ni vad jag menar. :)

gonatt!!! jag tycker om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar