boston

boston

lördag 16 oktober 2010

fredag.

underbara underbara fredag.
om du bara visste hur mycket jag gillar dig.
du för med dig en kort arbetsdag.
och som belöning för en tung arbetsvecka: fotboll.
du sköna fredag du är högt uppskattad.
middag med nya bekanta.
oj vad det finns potential i dom.
tack du fantastiska fredag för kvällen.
du för med dig planer för helgen.
också planer för kommande helg smider du.
fredag i mitt hjärta.
men mina tår lider av smärta.
kära fredag tack för att du finns.

mia. det är dig jag skyller på att detta kom i diktform, eller diktform o diktform. inte min vanliga rimmasdikt men nåja.
som ni kan ana har jag haft en sjukt bra dag. sånt gillar vi skarpt.
om ni bara visste hur mycket jag tycker om er där hemma!
ni är guld värda för mig. :)

nu ska en trött lycklig tjej krypa ner i sin dubbelsäng och sova som en liten prinsessa. hoppas ingen satt en ärt under min madrass!

gonatt!

1 kommentar: