boston

boston

söndag 24 oktober 2010

fel så fel.

allting känns så fel denna helg. inte ett dåligt fel då utan konstigt eller underbart skulle jag väl beskriva det som.
1) inget gick som det skulle på fotbollen.
2) jag kunde tydligen inte följa de instruktioner min gps gav mig.
3) jag sov på en soffa natten till lördag.
4) ingen sushi denna helg
5) ingen BOSTON heller. (hur överlever man?)
6) mina fötter är sjuka efter att JAG dansat på halloweenpartyt
7) jag blandar svenska med engelska med inslag av norskt uttal. WHAT?!?!?
8) jag har inte ens hunnit se tre filmer denna vecka. hjälp. nu måste jag lämna tillbaka dem utan att ha kollat mer än en. (tyder kanske på att jag skaffar mig andra hobbyn än att sitta hemma inne i veckorna. :) )

men denna helg är fantastisk! och då har jag en fantastisk dag att se fram emot imorgon!! underbart! jag gillar verkligen mitt liv i boston trakten nu. äntligen känner jag mig som hemma här och hittar till de flesta ställen. det känns inte lika bakfram mera helt enkelt. :)

nu är jag för trött för att ladda upp bilder men jag lovar att det kommer bilder från halloweenfesten inom en snar framtid så att ni får skratta åt våra absolut vackra kostymer. :D (synd bara att min är aningen för lång vilket gjorde att jag fick gå och hålla upp den halva kvällen men då hade jag ju nått att göra av mina händer i alla fall. det är ett plus.

hör att ni mina vänner har fått snö. hoppas ni gillar det. och överlever! denna veckas att-göra-sak är att fota barnen när de hoppar i alla dessa underbara lövhögar som finns lite här som där. :D



en av de låtar som spelades på festen ikväll och den kommer på radion hela tiden med.

gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar