boston

boston

lördag 23 oktober 2010

helg

nu är det såhär att camilla hade riktigt trevligt igårkväll. fotboll som vanligt en fredagkväll. yay yay yay! och nu är det lördag och det vankas halloween fest för 250 au pairer. jag hoppas att festen blir skojig. men vad vet jag, måste komma ihåg att ta med mig kameran så jag kan visa bilder åt er sen. :)

igår när jag körde till en kompis efter fotbollen så tog jag fel exit från highway:n och fick ta en liten omväg som blev fel för att jag inte kunde skilja på första svängen till höger och andra svängen till höger. men efter lite tid, mycket skrikande åt gps:n, lite mera freaking out kom jag äntligen fram till min kompis. då blev jag glad. och kvällen var riktigt bra. :)

imorgon väntar IKEA! YAY YAY YAY! :D

ni skulle se vissa hus här i området. de har verkligen dekorerat sina hus inför halloween så sjukt mycket att man knappt ser husen mera. borde fota så att jag kan visa åt er sedan.

nu ska jag så småningom börja ställa mig mot halloweenfesten...

ha en toppenhelg vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar