boston

boston

torsdag 28 oktober 2010

samma tid som igår.

nu är klockan 23.23 igen. oj. sammanträffande att min uppdatering börjar på samma tid. eller så har jag rutiner som är väldigt konsekventa (är det rätt svenska ord?!?!?)
idag har jag mått lite bättre. inte mycket men min mage har i alla fall inte varit ett skrikande monster. så skönt att den inte krångla idag. men min temperatur har varit aningen högre än vad jag gillar att den är. men en två powernaps så klara jag mig genom arbetsdagen. efteråt åkte jag och Monica till Cambridge för att spela handboll. kanske inte den sport som jag skulle välja i första hand men jag tror att det kommer bli riktigt riktigt skoj, och dessutom kan det bli riktigt bra med all träning. två kvällar i veckan handboll och sen en kväll fotboll. kommer nog bli riktigt bra detta. :D

tror nog att jag är frisk imorgon! även om jag inte är frisk imorgon så ÄR jag frisk imorgon! så enkelt är det!!!

snart har jag sett klart fjärde säsongen av friends, yay!! så nu kan jag börja kolla på NCIS. :D
och samtidigt träna mina magmuskler, ryggmuskler, benmuskler, armmuskler och alla andra muskler man kan behöva till handboll. och så behöver jag köpa nya skor och kanske en handboll så jag kan smygträna. det kan jag behöva.

gonatt vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar