boston

boston

söndag 3 oktober 2010

lördag.

åh härliga härliga lördag. dagen kunde inte alls ha börjat på ett bättre sätt. :) sova länge, relativt i alla fall. och sen så fick jag skypa med underbara personer och prata med underbart fantastiska människor på msn. :)

efter lite om och men och planerande så kom jag mig iväg mot boston. yay.
gick runt i boston, i parken och längs newbury street. (en lång shoppinggata) försökte hitta skor, jag behöver verkligen skor. hitta inget just då men hitta en fin kalender som jag trivs med. nu kan jag hålla koll på mitt liv igen. :)
sen träffa jag annika och vi fortsatte att kolla på skor, skor och skor. jag har kommit fram till att converse kanske inte är så bekväma trots allt, tror jag ska satsa på ett par adidasskor eller nått i den stilen.. kanske lite bättre för mina stackars fötter. som det verkar nu kommer jag väl gå runt i mina trasiga skor en månad till..
sen gick vi till Quincy Market, och handla söta bostontröjor åt oss. min är en vacker blå färg. :) yay för det.
sån fin bild får ni se på mig tagen med min fantastiska webbkamera. :) och så får ni ju se en liten liten del av mitt rum. :P intressant javisst. 


efter att vi hade köpt dessa fina tröjor. (annika köpte en grå) bestämde vi oss för att köpa sushi :) yay.
riktigt gott. :) denna ytterst goda sushi åt vi utanför goverment building. så mysigt så. Boston är en underbar stad. och på kvällen så har de en massa lampor i träden och överallt så så mysigt!!

BOSTON (L)

en helt underbar dag helt enkelt!! :)

imorgon är det en ny dag och camilla ska slappa slappa slappa och kanske träffa mina au pair vänner. :)

hoppas ni får en riktigt riktigt trevlig söndag. :) har ni tråkigt kan ni ju alltid kolla på detta. :D


2 kommentarer: