boston

boston

lördag 9 oktober 2010

fredag.

idag är det helg. helg som i långhelg. det firar de två äldsta barnen och värdpappan med att åka till florida. såna lyckostar de är. Camilla åkte med dem till flygplatsen och körde därifrån vilket betyder att jag har bilen för mig själv hela helgen. :) låter ju bra. det var lite läskigt att köra bort från flygplatsen, man sku köra på motorväg och genom en tunnel... sånt gillar vi inte alls... speciellt när man vet att tunnel går under vatten. men det gick bra. sen insåg jag hur sjukt mycket jag gillar motorvägar. tänk va skoj att få köra snabbt. :) och inte bara 60km/h, blir lite boooring efter ett tag.

resten av dagen har jag varit på promenad med hunden, fotat lite här runtomkring. var en skön promenad. :) sen åkte jag in till boston och kolla på skor. det kommer ta sjukt länge innan jag köper ett par skor åt mig. suck.
gick runt lite i boston och märker hur sjukt mycket jag gillar staden!
finns nog ingen vackrare stad!

spela sen fotboll på kvällen! sjukt sjukt skoj måste jag säga! otroligt skönt att få röra på sig lite ordentligt och inte bara gå runt. inte för att det är nått fel på det men att få hålla på med en lagsport är nog något extra. det gillar camilla.

klockan är 00.00

camilla gillar jämna klockslag. xD

nu kan ni vara stolt över camilla för hon har äntligen laddat upp bilder på facebook.

jag borde ha stretchat lite tidigare men ska göra ett försök nu istället.


gillar denna bild på brownie. en söt hund är hon. :D

dags att aktivera sig...

gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar