boston

boston

torsdag 7 oktober 2010

modelera.

så är helgen just nu. i början av denna kväll var helgen en enda klump utan nån form alls. men vid middagen nämnde min värdmamma att jag borde åka till ett ställe och kolla på en sak. (nämner mer om det senare.) då fick min fina helgklump en lite mer fin form... den börja formas som nått bra. efter att ha pratat med annika och funderat fram och tillbaka verkar det som om denna helg kommer att bli riktigt bra. :) mycket program precis som jag gillar det. men även chillande. om denna modelerahelg blir vacker eller inte vet vi inte innan den varit inne i ugnen och stelnat, aka att helgen hänt på riktigt för er som inte hänger med i min enkelspåriga tanke. berättar mer åt er senare efter helgen alltså. :)

jag hoppas att ni alla har det riktigt bra där hemma. jag har det bra, jag trivs som fisken i vattnet. oftast. ibland är det jobbigt men det roliga uppväger absolut det mindre roliga.
barnen är trevliga och så så söta!!
här har det regnat konstant i två tre dagar nått. men det ser ut som om vädret skulle bli bra till helgen vilket passar mig utmärkt! :) sku vara skönt att se solen igen.

camilla kollar step up igen. ungefär för sådär 100 gången. det är en sån sjukt bra film. den får mig på bra humör och gör att jag sku vilja kunna dansa. vilket jag inte kan men efter att ha sett filmen kan jag dansa i ungefär en halvtimme och sen är mina vänsterfötter tillbaka igen. :P

ikväll ska camilla läsa mycket i boken hon håller på med just nu. den är riktigt bra. och då är jag bara i början.
camilla har en lista på filmer hon kollat i USA. yay. den är farligt lång redan nu. :P fast inget mig emot. man måste ju utnyttja chansen när man får låna filmer från bibban och man får ha dem för en vecka. :D
sånt vill jag ha till finland med.

take care!

nu kommer slutet på filmen. (L)

gonatt

3 kommentarer:

  1. Tycker det låter bra att du får hjälp med lite ny inspiration för helg program.. nog är ju sushi jätte gott men.. ;)Fortsätt att "modelera" du bara he var säkert bra!
    Stora kramen från moster "G" !!

    SvaraRadera
  2. .... man kan låna böcker på bibliotek i finland... även i jakobstad... mestadels inhemska konstiga/tråkiga filmer där meen.

    SvaraRadera
  3. men jag kan fortfarande äta sushi denna helg. :P
    En stor Kram tillbaka!!

    låna böcker kan man nog och säkert filmer med men utbudet har nog inte alls varit så stort på de bibliotek jag besökt. inte alls på långa vägar lika bra som här.

    SvaraRadera