boston

boston

onsdag 13 oktober 2010

planetmannen.

kollar på friends just nu och de har en halloweenfest. en man har en tröja med ett solsystem på sin tröja.. ganska charmigt om jag får säga min åsikt. jag har även börjat fundera på min egen halloween kostym och jag tror jag börjar ha den under kontroll. :) hoppas den blir bra i slutändan.

idag har det varit en heldag med emily. imorgon ska jag hämta de andra från flygplatsen. då får jag lite mera att göra igen. kommer bli bra. snart är det helg igen. tänk vad tiden går snabbt. eller kanske jag inte borde säga så det är ju trots allt bara tisdag. :P

camillas hjärna håller på att bli ganska mosig idag. vet inte vad som är fel med min hjärna men tror att den borde få lite kunskap in i den snart! men jag har hittat två kurser på harvard som jag vill gå. hoppas bara att det passar. det känns som om jag skrivit detta innan. hm kanske jag borde göra saker så att jag har saker att berätta åt er! inget spännande har hänt idag. eller hm jo, tog en sväng via biblioteket idag. där hitta camilla fyra filmer som hon tror är sevärda och friends säsong 8. så länge jag väntat på att den säsongen ska vara available på bibban. :) så glad jag blev när jag såg den.. ungefär så spännande har min tisdag varit. :P



nu ska jag fortsätta kolla friends innan jag går och sova. sen ska jag se om jag har nått mera intressant att berätta imorgon. :D

denna bro har jag kört på. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar