boston

boston

tisdag 5 oktober 2010

hjälp.

hur hände detta. camilla har idag kollat tre filmer idag. hjälp. det kan inte alls vara nyttigt. men dessa filmer har i alla fall varit sjukt bra och helt klart värda att kolla. förrutom kanske den i mitten. den var bara okej.

så jag rekommenderar två filmer åt er denna måndagkväll. (de e väl måndag idag) den första filmen jag såg heter brians song. den har hög gråt-varnings-faktor och var riktigt riktigt bra. den är ganska gammal men dess moral och jag bara svamlar så enklast är väl om ni ser den och kanske ni då fattar vad jag svamlar om.

andra filmen hette revolutionary road och var väl helt okej men vem bryr sig. filmen jag kollar nu heter say anything. även om jag inte sett slutet ännu så är den helt klart sevärd. lite mera romantisk än brians song. jag vill också att en kille står utanför mitt fönster på natten med en bärgsprängare ( heter det verkligen så?!?!? ) över sitt huvud eftersom att han gillar mig så mycket. denna film är bra! den ska jag sätta uppe på en mycket speciell lista som jag håller i min kalender. :)

idag var det så kallt så jag fick använda min haglöfsjacka. (L) yay. den har jag saknat att inte kunna använda. skönt med höst. :)
imorgon tror jag att jag ska satsa på en cykeltur. eller kanske på onsdag. beroende på vädret. inte så roligt att cykla i regn.

personer som pratar mycket när de är nervösa är väldigt underhållande.

en sak man lär sig som au pair är att det egentligen inte är nån ide att tvätta sina kläder för att nästa dag kommer de ändå att vara nerdreglade igen. men inte klagar vi inte. det är ju en sån söt baby som dreglar ner mig så det är okej. :)

idag fick jag mitt permanenta bankkort. det roliga/hemska är att det finns ett foto på framsidan i hörnet. detta foto togs när jag stressat halvt en halv dag och hade en lite halvmissnöjd bebis i babybjörn på magen. men annars är det ett helt fint foto. :P

såg just slutet på tredje filmen, kan beskrivas med ett ord. naaaaw. :D

nu är klockan elva är det då man ska byta dator till bok så man sover när klockan är tolv och man hinner få de där 8h sömn som jag har hört är nödvändiga. :P
vi får se helt enkelt.

idag har varit en bra dag! hoppas ni har det bra med! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar