boston

boston

måndag 1 november 2010

happy halloween.

idag är det då halloween. denna högtid är ganska överproklamerad, skojig, festlig, ordstjälande... nä men de har varit riktigt trevligt denna helg och idag har jag verkligen inte gjort mycket, skjutsat annika till T-stationen och skypat med vänner och familj och haft ett trevligt samtal med en fd klasskamrat. :) sånt gillar vi.

sen var planen att vi skulle åka och träna handboll men sen är vi ju trots allt här bara för ett år och det är ju halloween idag så jag gick ut med barnen och gick på lite trick or treat. :D de va skoj. lite som påskhäx-vandring va de nu än heter, fast vi gick på kvällen när det var mörkt. så vi har ikväll vandrat runt till våra grannar och beist karkki av dem. :P

de e damm under min säng. :( why oh why!?!?!

undrar vad jag ska göra imorgon. kanske hitta på nått skojigt. tror kanske att jag eventuellt kunde ta mig en joggingrunda eller en cykeltur.  kan behövas om jag åker till starbucks på tisdag.

nu kommer det en massa lösryckta saker igen. :P

NCIS!!

har spenderat 2 månader i USA nu. känns som en evighet men känns och som om det var igår jag lämnade allt hemma.. men en evighet som sagt speciellt när jag tänker på hur länge sen det är jag träffat er. hur länge sen vi sågs hur länge sen jag kramat er och hur länge sen vi skrattat åt allt! saknar att vara bland de bästa av vänner när man kan prata om allt. skratta åt allt och bara göra precis det som man vill.

camilla, damen, fryser och undrar om hon eventuellt nog skulle hämta upp sin filt ur nya rummet, satte dit den när vi kom hem från ikea tyckte att det inte var vits att ta upp den för att sen flytta ner den, men sku vara najs att ha en filkt att krypa in i just nu. :) sen sku de o vara jätteskönt att ha en onepize filt pyjamas. :D såna som annikas barn har.




en sån typ av pyjamas ska jag nog ta och inhandla. åh så skönt och mysigt det skulle vara. :D fast sen så är de ganska så dyra. jag vill inte betala 50/60$ för en pyjamas. måste se om jag hittar nån och kan se om jag gillar den så mycket så att det är värt att köpa en. men de ser så så mysiga ut. 

skrikande män är inte så attraktiva. det ser man i NCIS. män på ett obduktionsbord i NCIS är inte heller så attraktiva.... 

ska äta lite älskade ballerinakex och kolla ännu mera NCIS. 

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar