boston

boston

måndag 4 oktober 2010

söndag.

har idag varit på en cykeltur in till Lexington, ca fem km en väg. :) så skönt. och dessutom har min värdmamma en sjukt bra cykel så det var riktigt riktigt roligt att cykla. det är ju mer än en månad sen jag cykla sist. att cykla är så skönt. måste nog se till att jag använder cykeln lite oftare.
I Lexington gick jag runt och kolla lite, åkte till bibban och låna en film jag kan kolla i kväll, sex and the city säsong två och friends säsong 9. oj jag kommer ha det bra denna kommande vecka. :) eftersom det är ett bibliotek så kunde jag ju inte gå därifrån utan att låna en bok, så lånade en fin bok som har potential att vara en bra bok. :)
eftersom att jag har varit så duktig denna vecka och inte alls köpt nått onödigt tänkte jag att jag kunde unna mig lite glass idag. tycker verkligen verkligen om det glass stället, men man får inte handla där för ofta. :) det är nog bäst om man åker dit ca en gång var eller varannan vecka. inte mera. nåja vi får ju helt enkelt se hur det passar in i mitt schema och hur duktig jag är på att hålla min egen självdisciplin i shack.

idag har jag inte gjort något vettigt alls. förrutom min lexington utflykt, när jag vakna vakna jag till ljudet av början på star wars IV, oh vilken ljuv morgon.
så jag klädde på mig och smög ner och satte mig tillsammans med värdpappan och barnen och kolla på star wars. vilken fin start på en söndag.
vilken tur att de har en stor tv och alla alla star wars filmer.. kommer tvinga annika att se alla. annika du är härmed varnad!
sen har jag skypat och pratat med vänner på msn. :) skoj skoj skoj.

snart kommer det väl att se ut såhär här med. yay! längtar.

nu ska jag fortsätta slappa och ha det riktigt skönt. :)

ta hand om er vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar