boston

boston

torsdag 14 oktober 2010

tomt.

jag har haft en riktigt bra dag. :)

tack sandra för pratstunden!

men nu är det kväll. och camilla saknar de där hemma. :(

imorgon är en ny dag. med ny kraft. det siktar vi på.

hoppas ni har det bra hemma.

jag ska krypa ner i min säng och läsa klart boken jag håller på. så jag har en orsak att åka till bibban imorgon. :P

denna helg ser helt bra ut den med. :) boston (L)

jag kan berätta att vissa motorvägar är ganska skrämmande att köra på. och speciellt de närmare boston. nåja. kanske jag vänjer mig. men kära gps:n får nog hända med ett bra tag ännu när jag rör mig på såna breddgrader. annars om jag ska skjutsa barnen till nån aktivitet eller ta mig till metrostationen så klarar jag mig med mitt lokalsinne. känns skönt att börja ha kolla på detta område.

en kompis gav mig denna låt en gång för länge sen. brukar lyssna på den ibland.



nä nu ska jag krypa ner i min dubbelsäng som är för ovanlighetens skull bäddad. tack housekeepers. :P

1 kommentar:

  1. Det var så lite så!! Det var som hur trevligt som helst faktiskt! :D

    SvaraRadera