boston

boston

tisdag 26 oktober 2010

måndag.

uups. min lilla hjärna har inte tillräckligt mycket kapacitet till att uppdatera sin blogg tillräckligt tidigt.
ni skulle se mitt rum just nu. det är inte så städat mera. det ligger smutsiga kläder på golvet. det ligger rena kläder på min säng. som kommer åka på golvet så snart som jag skrivit klart detta inlägg. runt mig finns en hög med vykort, kuvert, pappersbitar, pennor, saxar och en alldeles vacker friendsbox.
kanske dags att jag tar itu med det sen senare. :D

idag vid bibban fick jag NCIS säsong 6. underbart!! nu har jag nått att kolla på resten av veckan. som kommer vara sprängfylld med andra aktiviteter med. så som handboll, starbucks, party osv. måste köpa en present.

nej nu är det dags att sova. kan inte bli lika sent som igår. morgondagen är en lång dag. men något underbart kommer hända med. :)

gonatt ni underbara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar