boston

boston

måndag 18 oktober 2010

anakin skywalker.

de pratade just om star wars i NCIS. yay!!!

därför måste jag infoga en snygg bild på Anakin skywalker. senare kommer ni få en ännu snyggare bild. på ett sätt. inte snygg på samma sätt men snygg. :)

idag var  camilla till boston och träffa lovisa och johanna från au pairskolan! skoj skoj skoj!!! tänk att jag och lovisa inte träffats på hela denna tiden fast vi bor så nära varandra. men det ska det bli ändring på nu. :)
vi hade mycket skoj tillsammans. vi börja med att äta brunch vid quincy market. de tre senaste gångerna har camilla tagit samma sak när hon varit där. sushi. love. jag är ganska enkelspårig sen när jag hittat nått jag gillat. alltid samma mc'flurry (dajm, finns inte i USA, alltså ingen mc'flurry), alltid samma smak vid spice ice, (turkisk pepper och choklad) alltid samma sushi. ni förstår mönstret. :D
sen gick vi runt och titta på hamnen och andra saker. yay.
vi prata även om två andra tjejer från våran au pairskolvecka. de har åkt hem (pga sjuka familjer, knasiga osv.) och jag inser hur sjukt lycklig jag är att jag kom till en sån sjukt bra familj. :)

gick sen även ensam till newbury street, och sen till the applestore! oj va camilla gillar den butiken. man blir så glad där inne. önskar bara jag hade pengar så jag kunde köpa sakerna! eller bara en iphone och en dator. :D resten kan jag leva utan.
dessutom var jag så duktig och inte köpte nått. förrutom sushin, en dricka och tio bläckpennor (för endast 3$, sånt gillar camilla) och dessutom fick jag min veckolön ikväll. sånt gillar vi. den kommer att oavkortat gå in på mitt sparkonto. detta gillar vi ännu mera!!! :D

min smutshög med kläder är allt för stor. ungefär hälften av den klädhög jag kunde göra av mina kläder. imorgon måste jag ta och tvätta mina kläder. inga ursäkter!
idag har jag skypat med tre fina vänner! sånt gillar jag! oj va skoj det var! låter som om folk har det bra var än på jorden de befinner sig. :)

om folk hade sett camilla i parken på väg till metron hade de sett en skrämd camilla som hoppade till av att ett löv blåste nära mina fötter. sjuka tider vad jag var lättskrämd. ingen aning om varför men... sen flög en miljon fåglar förbi mig med en-två meters avstånd. trodde på sant att nån av dessa fåglar skulle flyga rakt in i mig och jag ville bara bort från parken så fort som möjligt. som tur var, var det endast 20 meter till metron. aldrig varit så lycklig av att komma ner i de grottorna. puh.







camilla största rädsla. hu-u-u-uh!!!

nu kolla mera NCIS och glömma de hemska fåglarna!

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar