boston

boston

torsdag 21 oktober 2010

the ugly truth.

kollar på filmen the ugly truth. vet inte vad jag tycker om den. drama drama drama!!!  den är väl helt bra. :)

min gärna är helt sjuk idag. kan inte ens stava till hjärna. jag behöver mina vänner! jag saknar er så otroligt mycket! mitt hjärta värker och jag är som en bottenlös flaska och all den glädje jag kände igårkväll är borta. suck!
ni mina vänner är det bästa jag har!!!

idag har "mina" barn uppfört sig riktigt bra. som några små änglar. jag tycker om dem! och emily växer och blir så stor. tänk att få se henne utvecklas och bli en krypande gående ännu sötare bebis, om det nu är möjligt. kommer bli svårt att lämna dem sen. (men det tänker vi inte på nu!)

nu tog filmen en intressant vändning som egentligen är ganska självklar, med tanke på typen av film detta är.
ni kanske har märkt det på mina förra inlägg, eller så inte. men jag skriver oftast samtidigt som jag kolla på en film/serie. därför blir de ibland väldigt flummiga mina inlägg. och ibland så tar det allt för länge för mig att uppdatera denna blogg. men jag gör det ändå. för det har blivit en riktigt trevlig vana för mig. och jag gör det för eran skull så att ni vet att jag fortfarande lever. på nått sätt. (som en liten sidnotis blir jag glad när jag får kommentarer. på så vis vet jag att ni fortfarande lever. :P)

nu är filmen slut. den får väl godkännt i alla fall. :D byter till friends och skrattar bort mina bekymmer. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar