boston

boston

lördag 16 oktober 2010

blåsig dag.

camilla kan berätta att det blåser sjukt mycket i Lexington idag. fast trots det så funderar jag på att ta en cykeltur i blåsten. något borde man ju göra utomhus under dagen i alla fall. men vi får se lite hur det går.

igår var camilla och spela fotboll på kvällen, det var sjukt skojigt! och efteråt for jag julia och laura och tre killar från fotbollen för att äta mexicansk mat på ett ställe som heter margaritas. :)
det var riktigt skoj. vi prata och åt riktigt god mat. camilla fick förklarat hur baseball går till så nu har jag de sista frågetecknen uträtade till utropstecken. sen diskutera vi hur hårt man "får" köra på highways och lite andra saker. :) ena killen skall till tyskland i slutet av december och köra sin nya bil på autobahn innan han sätter den på båten hem till usa. :D lite avundsjuk är jag nog. jag vill köra fort fort fort! :P nåja trevligt hade vi. sent blev det med. jag menar jag var inte hemma innan tolv. hjälp!! så länge är det inte vanligt att man är ute här. :P eller kanske men inte alls lika länge som hemma i finland. om man slapp in nånstans stänger de ändå ett två tiden. :P

idag har camilla inte gjort något alls. inget alls. bara umgåtts med familjen och kollat NCIS. sen ikväll ska jag äta glass och kolla film. sånt gillar vi. ena killen från fotbollen tyckte att jag borde kolla några filmer så nästa fredag får jag filmer av honom som jag måste kolla. :D tur att familjen har blue ray spelare. :D

nu döda dom en schäfer i NCIS. oj oj..

nä får nog fara ut och cykla snart. min hjärna krymper har jag på känn. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar