boston

boston

fredag 1 oktober 2010

orka.

kommer nog inte orka skriva nått alls idag... jag är trött. denna värme tar lite livet ur mig. men dagen den har inte varit så jobbig. lite skrik och gråt men annars bra. hungriga ungar är inte att leka med..
måste lära mig att handtaget på kastrullen blir sjuu-hu-uukt varmt. brände mig på handtaget idag. aj. men sen så tog jag en handduk och allt blev bra igen. :P
dumma gas spisar.

imorgon ska jag och spela soccer med förhoppningsvis ett trevligt gäng. :) får berätta mer om det imorgon. :)

nu så småningom så ska jag krypa ner i sängen så jag är pigg imorgon. det är ju trots allt en kort arbetsdag följd av en lång helg. :P

om ni har tråkigt kan ni ju alltid se lite friends!

måste nog åka till NY snart!!

mina fina, underbara lila skor är trasiga, och jag som köpte dem denna sommar. :( men ska köpa nya converse, tror jag. :)
hostmamman kan hjälpa mig så att jag får 20% off från en hemsida med gratis frakt. :D

joey. :) han är en skojjig typ han. (kollar på allt för mycket friends...)

åt chips med limesmak idag. det var inte gott! så prova inte dem om ni hittar dem nån stans.

nu ska jag sluta rabbla massa onödiga infon och låta er sova..

eller kanske det är jag som ska sova, ni sover väl antagligen redan.. vissa håller väl på att vakna till och med.

just det. gonatt var det ju. :)

gonatt. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar