boston

boston

fredag 8 oktober 2010

starbucks.

denna dag har varit ett riktigt bra dag. noterar språkfelet men orkar inte ändra det. :P lugnt och skönt på förmiddagen, lite tvätt och så men annars bra. satte mac'n'cheese i ugnen. spännande att använda ugnen för första gången. det gick riktigt bra. inte alls så farligt som jag trott. är fortfarande lite ny med detta gas spis saken. måste lära mig att hela kastrullen blir varm inkluderat handtaget. har bränt mig ungefär en sisådär 4 gånger på kastrullen ungefär sådär mer än hälften av de gånger jag använt spisen. :) tur att jag inte behöver använda den så ofta.
värdmamman är sjukt duktig kock. alltid nått gott spännande att äta. :)
tur det göra mat är inte riktigt min grej.

nåja tillbaka till min dag så var vi både på balett och piano, gick hur bra som helst, för det mesta. för att fira detta eller bara för att vi ville åkte vi till starbucks för att äta ett litet mellanmål, det var roligt i alla fall. :) det tar ett tag att beställa om man har tre barn med sig men inget illa med det. drack en strawberrysmoothie. det var gott. sen åt barnen kanelbullar. det var sjukt gott (fick äta upp resterna. :P ) en stor hit alltså att åka till starbucks med barnen. :D

nu kollar jag på friends och försöker skriva blogg samtidigt, inte en stor hit. det tar ett tag kan jag berätta, men roligare på detta sätt. :)
friends är nog den bästa serien som gjorts.

borde tvätta lite av mina egna kläder imorgon. har tvättat en massa barnkläder men glömt att tvätta mina egna. nåja. tur att jag inte ska använda de kläderna denna helgen. :D

igår bytte camilla musik på sin mp3 och märkte på samma gång att den är sjukt liten. börja fundera på att köpa en ny igen.. fast inte alls vet jag. det är ju pengar vi pratar om... suck...
nåja men jag är nöjd med den nya musiken som nu finns på min mp3.
skönt med lite omväxling.


på lördag ska jag gå hit och äta sushi. :P

nu ska jag ta det lugnt. fortsätta. :D

ha en toppen helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar