boston

boston

lördag 30 oktober 2010

fredag.

fredagen till ära sov jag till nio. så skönt så. efter en arbetsdag som knappt känts som en arbetsdag skall jag och annika äta popcorn och kolla star wars. bäst så.

när jag loggar in på min mail står det detta i min inkorg:
Wow, you've got a very clean inbox! (Did you know you can receive messages from other email accounts?)
vilket tydligen tyder på att min inkorg är tom. så kanske ni borde fylla den med mail?!?!? ;)
eller så gillar jag det när min inkorg är tom för att det betyder att jag svarat på alla mail och fått flytta dem till den rätta kategorin. :D älska ordning och reda bland mailen. blir lite lessen när jag inte kan  ha samma fina ordning bland min fb mail. I-landsproblem nummer ett för dagen.

idag hade barnen en halloween parad i skolan och eftersom att värdmamman jobba hemifrån åkte vi och våra gäster från NY till skolan och kolla på en massa söta barn i halloweenkostymer. me like. det var sött. och så mycket olika saker de var utklädda till. :)

imorgon är det kalas på gång. ska bli spännande och så skoj. sen fest på kvällen. hoppas den blir riktigt bra, :D

nu kommer annika och jag har snott hennes dator hjälp vad ska hon säga?

har idag ätit nästan halva daimchokladplattan. HJÄLP!

nu kolla film!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar