boston

boston

torsdag 30 september 2010

friends.

håller på att skriva ihop en liten berättelse till semper (scouttidningen) och jag kan berätta att det inte går riktigt sådär jättebra. jag har redan nämnt dinosaurie tiden en gång och jag har bara kommit till inledningen ännu. kanske jag börjar om från början. jag ska se lite hur resten av berättelsen artar sig. lite svårt att skriva en berättelse när jag inte riktigt kommer ihåg allt. men det jag kommer ihåg är sjukt bra. :) måste tänka lite på detta ikväll när jag går och sova.

kollar på friends en aning och har riktigt riktigt skoj åt det. :) om allt är riktigt skit och inget hjälper så kan man sätta på lite friends. och allt är mycket ljusare igen. :) fast idag kollar jag nog bara på friends för att jag vill kolla på en sjukt bra tv-serie. :) yay!! jag måste nog se till att jag kollar tillräckligt många avsnitt. jag får ju trots allt bara ha den i två veckor.
har jag sagt att jag tycker om biblioteket här? ja, jag tror nog att jag nämnt det några gånger. man kan låna filmer för en vecka. okej, de nyaste finns inte men de kan man se via internet. :P

kan inte se på friends och skriva samtidigt, min hjärna är allt för distraherad av att skratta åt friends. :)

imorgon kommer vara en mycket hektisk dag har jag på känn. först så slutar barnen redan klockan 12, då ska camilla göra lunch åt dem och sen är det balett, piano och läxor på schemat. men inte klagar jag inte. vi har ju nått att göra i alla fall. :)
kanske bäst att jag går och sova småningom så jag är utvilad imorgon. :)

idag har det varit 25 grader. :)
imorgon ska jag inte ha för mycket kläder på mig. inte skönt att vara ute i den värmen med joggingbyxor, och en tröja. kanske man skulle kolla på termometern innan man går ut på morgonen...

ska fortsätta försöka skriva min lilla berättelse. hoppas att jag får ihopknåpat nått. :) annars får jag väl söka hjälp av nån.

goalskejglamsjfoewlsjf säger min hjärna. aka gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar