boston

boston

måndag 28 februari 2011

sondag.

annika sov over och ar vi vaknade kollade vi pa annu lite mera Glee. nom nom. :) idag har jag aven hunnit skypa med sandra en stund vilket var megaskoj! den damen vet hur man pratar. min vardfamilj hade gaster over pa brunch och det hade lamnat lite rester sa det at jag och A innan vi akte in till boston for lite shoppande. vi kom fram till att det ar sjukt lange sen vi varit inne i boston for some serious shopping, och idag kopte jag sa mycket som fem par strumpor for $4.95 fran allas vart kara H&M. najs.

vi tog T:n till porter square var vi vandra runt och kolla pa en massa fina sota saker i annu sotare butiker innan vi njot av en ytterst god sushi pa ett trevligt billigt stalle. kommer nog aldrig att klara mig utan sushin sen nar jag kommer hem. finns det natt bra stalle nagonstans i kalla finland?

ni kanske kan gissa vad vi gjorde sen nar vi kom hem fran boston. Aldeles riktigt. vi kollade tva avsnitt Glee till. najs! sen akte vi till en tysk au pairvan och kollade pa oscars tillsammans med hon och tva av hennes kompisar. det var hur trevligt som helst och vi kommentera deras klanningar och allt fran dittan och dattan.. en helt lyckad kvall tyvarr avsluta vi kvallen lite tidigare an oscars sluta kvallen men vi tankte att som ansvarstagande jobbande unngdomar behover vi somn sa vi kan ju alltid kolla det viktigaste pa natet sen.

nu ska jag lasa annikas skvallertidning som hon sa snallt lamnade hit at mig. sen ska jag sova. har ett litet projekt pa gang denna vecka som heter: ga och lagg dig i tid. ska se hur bra det gar bara. men jag haller er uppdaterade.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar