boston

boston

tisdag 22 februari 2011

hjarta med smarta.

det gor ont i mina fotter. det gor ont i min rygg, det gor ont overallt men det var absolut vart det. idag har jag kort en stracka pa ca 700 km med den hastigheten 130 km/h 90 % utav tiden. najs! det gor att man latt far ont lite har och dar.
nu kommer val da fragan varfor utsatta sig for 700km i bil under en dag nar man annars kunde gora mycket annat, och svarat det ar ganska enkelt. ty camilla annika monica och sabrina akte till ben and jerrys glassfabrik. nomnom.. det var hur sjukt awsome som helst. stallet var vackert med alla berg runtomkring, byggnaden var haftig och turen man fick gora dar inne var hur haftig som helst. dessutom fick vi smaka pa glassen med. :)
(bilder kommer sen bara jag far fixat datorn! )
till ben and jerrys maste vi nog aka en gang till och garna da nar det ar lite varmare och   manskligare att vistas utomhus.
vi hoppade in i bilen och korde en halv timme till och kom till vermonts storsta stad burlington som verkligen inte ar stor. typ som kokkola kandes den. men den var mysig. enda problemet var att det var sa sjuttons kallt. man dog ju nastnan hudrasjuttielva ganger av kolden.
middag at vi pa ett mysigt pub och pizza stalle och det var valdigt amerikanskt. det gillar vi. :) gott var det med.

det mest deprimerande ar nog nar ens gps sager att man ska fortsatta kora rakt i 240km. da undrar man nog hur bra ide det var egentligen men med goda vanner klarar man den strackan med.. :D sen far man ju kora race med andra bilar eller forfolja en annan bara for att ha natt skoj att gora.

angaende forra inlagget en kommentar till ida. nu ar det sahar att JAG alltid trott och vetat att barbapapa ar ROSA. det ar bara nan annan vi disskuterar med som tycker att han ar lila....

nu ska jag plugga det sista sa jag kan ga och sova...

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar