boston

boston

fredag 18 februari 2011

.

det kanske marks att min motivation har varit lite nere pa bloggfronten denna vecka. igar var den sa lag att jag tom glomde bort att uppdatera, kandes faktiskt lite konstigt att inte alls uppdatera natt. men jag overlever nog.
igar gjorde jag inte sa mycket forrutom pa kvallen nar jag var pa handbolls traning och den gick hur bra som helst. kandes riktigt riktigt bra. :) fast idag ar jag helt limin (traningsverk?) och det ar jobbigt att lyfta pa mina armar, vilket gor det jobbigt att bara pa en unge som vager mera an vad hon gjorde nar jag kom hit.
idag har vi lekt taxi hela dagen lang. och hor och hapna har jag inte gjort natt denna kvall bara varit hemma och atit middag med familjen och sen satt jag och min vardmamma och prata om semester och annat stuff sen efter middagen. men nu ser det bra ut med mina resedatum och aven nya resemal har satts till pa min lista.. ska kolla dem med annika och aven se om vi far lurat med oss nan olycklig tredjepart. tihi.

maste nog borja ta och spara en massa pengar nu sa att jag har rad att resa och kopa en massa saker.

dagens riktiga hojdpunkt ar verkligen det att JAG AR LEDIG PA MANDAG!!! :) hur skont som helst!
resten av veckan sa har barnen ledigt sa da ar det jobb jobb jobb men jag tror vi har det ganska under koll.. museum, simparadisbesok och piano ovande.. vi ska nog overleva den veckan med. topp topp....

hoppas pa att min dator ska fa operation annu ikvall...

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar