boston

boston

söndag 6 februari 2011

200 inlägg!!

Grattis bloggen du har nu 200 inlägg... det trodde ni inte va att jag skulle få hopknepat?
sitter nu hos annikas efter en dag i boston och den åt vi sushi innan a började jobba.
färgen på håret har vi även båda hunnit ändra på. spännande.. bevis kommer väl nån gång kanske i framtiden.
min mage är sjuk av en och två orsaker, den ena är i alla fall att vi ätit allt för mycket glass. glass skall intas i rimliga mängder har jag hört nånstans. inte så ofta och mycket som jag och annika denna helg.
det har regnat hela kvällen idag. vilket gör att det är sketa halt ute just nu och vi skall köra till snowtubing imorgon. vi får helt enkelt ta det lugnt och köra försiktigt. men de stora vägarna borde vara okej eftersom att de saltar så sketamycket.

yay läste en rolig nyhet på facebook. xD

nu ska jag och annika gå och sova så vi inte är så trötta imorgon. vem bestämmer att vi ska träffas klockan 9 en söndagmorgon när det även är ungefär en timmes körning dit med. vilket gör att jag och a måste stiga upp kl 7 och inte kunde vi gå och lägga oss tidigare heller ty a har slitigt och jobbat... stackars oss alltså.

nu säger jag gonatt och hoppas att ni alla har en riktigt bra helg. :)

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar