boston

boston

onsdag 2 februari 2011

sno igen.................

sucka mitt hjarta men forsok att inte brista.
nu ar det en snostorm pa kommande igen eller tva egentligen. en har redan passerat som gjorde att barnen slutade tidigare idag fran skolan och att min kemikurs blev installd idag. bittert. jag ar verkligen trott pa all denna sno nu!
inatt borjar en ny snostorm vilket betyder att skolorna ar stangda imorgon och vi troligtvis ar insnoade hela dagen. hur uttrakad kan man bli innan man gor nagot galet det ar fragan som jag staller mig denna kvall...
om vadret fortsatter pa detta vis kommer jag allvarligt att fundera pa mojligheten att forvandla mig till en bjorn sa att jag kan ga i ide och sova mig genom denna bedrovliga vinter. jag gillar sno. men har gor den ju absolut ingen nytta. inte kan man aka skidor, inte kan man anvanda sparken, inte kan man ha snobollskrig med barnen, de kan ju bli skadade av mig. uups. man kan inte ta sig nagonstans pga all den dumma snon. allt blir installt och personer blir helt enkelt galna....
nog om snon.. den lar jag val traka ut er med kommande veckan hur som helst.

pa sondag kommer vi gora nagot sa roligt som snowtubing (uups dar namde jag sno igen... ) men det kommer bli skoj. det enda som inte ar sa roligt ar att vi maste vara dar 9 och det tar ungefar en 45 minuter att kora dit vilket betyder att vi maste stiga upp sketa tidigt. kaki.

fick min kemibok idag och den ser riktigt intressant ut. aven om den ar tjock och tung. fast det kanske den maste vara om man ska fa nan vettig information utav den. snalla snalla bok gor mig klok och smart.
kanske borde lasa i den lite ikvall innan jag somnar. om jag orkar vill saga.

jag vill pa en spaweekend med massor massor av massage och sen skulle ju inte mina fotter do av lite behandling heller. kanske jag far ta tag i det sen nar jag har lite mera pengar igen.......

nu ska jag ta och kolla klart greys anatomy och sen ska jag krypa ner och sova i min skona sang.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar