boston

boston

torsdag 3 februari 2011

mörp.

sitter insnöad och orkar inte göra nagot alls. ar det verkligen lagligt att snöa sa har mycket??? 
idag har jag varit ute precis sa lange som det tar mig att ga fran dörren till postladan. pa den korta strackan var jag saker pa att jag skulle dö ungefar hundra ganger och falla och sla mig gul och bla ungefar hundra ganger mer an jag höll pa att dö... sa hemskt ar vadret har och sen ar det annu varre pa andra stallen i detta vackra land... 


hihi.. pga för lite frisk luft idag fick jag ett infall att kopiera ö till min ctrl + v knapp... :P darför förvirrar jag er med att satta in ö:n men lamnar bort a och a. perfekt!! ni far sla mig om ni tycker jag ar för elak. xD 


imorgon hoppas jag att vi slipper ut ur huset annars blir jag galen pa riktigt. det ar nog inte bra för en manniska att sitta inne sa har lange. igar plus idag har jag endast varit ute en liten stund för att skotta snö och sen hamta posten idag. inte alls bra.kanner pa mig att imn hjarna sakta men sakert fluffar till sig för att sen bli till en nutella lik smörja. det ar inte latt att förbli sane (har glömt vad det heter pa svenska, icke-galen... ) i dessa trakter. fick ett tröstande mail av min lcc var det fanns ett skamt i slutet som beratta vackert om hur folk upplever höst och vinter har. slutade med att personen flytta tillbaka till palms spring. oh om vi anda kunde göra det samma. 

nu ska jag fortsatta halla ögonen pa tv:n och se klart ett avsnitt NCIS till innan jag slacker ljuset för i kvall och drömmer sött om palmstrander och ljusblatt vatten. 

xoxo.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar