boston

boston

lördag 19 februari 2011

iiiiiisch!!!


ikvall nar jag korde hem fran annikas tillsammans med monica korde jag nastan pa en san ful krabat usch usch usch! de ar sa ackliga!! vilket ledde till att vi satt och prata om ackliga stora rattor och varfor elefanter ar radda for moss... visst ni att moss kryper upp i elefanteres snablar?!? usch usch USC!! forsokte byta samtalsamne efter det men det var lite anstrangande.




sen nar jag nastan var hemma sprang en sadan over vagen och jag bara men nu far det val racka!!


over till lite trevligare gejer s var jag pa fotboll idag och jade lyckats slapa med mig tva andra tjejor. :)

dagens andra gladjeamne ar att vi har haft toppen vader! helt underbart! solen den sken fran en klarbla himmel och det har varit varmt! ungefar en sa 16 grader! pa PLUSS!! ah sa skont det var. kunde ta en laaang promenad med bebisen och det kande som en kall sommardag. i mitten av februari.. najs!!

nu tankte jag nog nastan ga och lagga mig.... gonatt.

xoxo.

1 kommentar:

  1. Jag gillar namnen som ful krabat och 'en sådan'. Jag kan ju säga att ful krabat är en opposum som du kanske vet, vilket på svenska blir pungråtta. Den 'en sådan' är en raccoon, vilket blir tvättbjörn på svenska. Den svenska utbildningstyrelse för bevarande av finlandsvenska har sagt sitt nu, tack XD

    SvaraRadera