boston

boston

onsdag 9 februari 2011

kemi.

tjoho min ko. om ni bara visste hur mycket jag tycker om kursen min pa harvard. tank sig att lilla jag gar pa harvard. det ar ju inte klokt. idag var jag dock lite trott men sa gar det nar man inte orkar sova tillrackligt. kommer bli annu battre till varen nar man i lugn och ro kan ga till T:n utan att frysa till is. nu skyndar bara allt folk fran ett stalle till ett annat. inte hinner man ju lara kanna nan da.

lilla jag har varit duktig idag och stadat. mitt rum och barnens lekrum. sen har jag aven tvattat klader. suck. sen nar jag blir stor ska jag ha en piga som tvattar mina klader. det ar nog bland det varsta jag vet. eller tvatta gar ju bra men sen att vika och satta in i lador och garderober tar ju dod pa vilken normal manniska som helst.
naja nu kan housekeepers stada mitt rum imorgon utan att en hel hog med klader ligger utspridda. vackert sa.

borde komma ihag att dricka gloggen som star i min garderob. xD

naja.. nu ska jag inte vimsa mera for jag vill bara satta pa tv:n och kanske slanga natt i munnen. jag ar lite hungrig. men man borde val inte ata sahar sent men....

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar