boston

boston

lördag 26 februari 2011

lordag morgon.

kanske det sa smaningom borjar bli dags att masa sig ur sangen och satta nagot atbart i sin lilla mage.. kanske ater upp pizzaresterna fran torsdagen... :)
igarkvall var jag till annika och at en brakmiddag, natt sa gott har jag nog inte atit pa ar och dagar. hederligt paromos och lax i ugn. nom nom nom. sen hade vi en sallad, knackebrod och citron till. och som efterratt hade vi apelsin och kladdmuffins. basta middagen ever liksom och att vi sjalva var duktiga och gjorde den var ju hundra ganger battre. :)
sen poppa vi en hel hog med popcorn och satte oss och kollade pa filmen the last kiss. maste saga att den filmen gjorde oss ganska sa deprimerade, vilket ar ett av alternativen till varfor jag inte uppdaterade min blogg igar. andra orsaker ar att jag var allt for trott och somnade medan jag satt vid datorn. uups. inte ar det latt alla ganger inte.. men nya tag idag. skulle vilja hitta pa nagot vettigt men jag orkar ju inte gora natt...

lata dagar ar okej ibland. idag ar en san.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar