boston

boston

tisdag 8 februari 2011

sadar ja.

fick en vacker kommentar angaende mitt lampproblem i tidigare inlagg:
altt går att fixa med silvertejp och lite våld =D Emma

den tackar vi for  och jag maste saga att lite pinsamt nog var problemet ytterst latt atgardat. nu sokte jag ju genom hela lampa efter en knapp att trycka igang den pa igar kvall och jag hittade inte knappen for fem penni heller.. det var helt hopplost.. nastan gratandes lade jag den till sidan och gick och lag mig.. naja i morse nar jag kolla pa den igen insag jag att knappen jag sokt efter sa lange satt pa sladden och nar jag knappte pa den fungera den hur bra som helst.. sa dum man far vara!!

idag har jag haft en riktigt sloardag. det gillar vi. man ska inte gora for mycket nar man inte orkar. lite tvatt och sant har jag nog anda hunnit med. och sa har jag grovstadat bilen. nu ligger dar inte mera massa papper och skrap och inte heller barnens alla bocker.. lite lyckligare av den stadade bilen blir jag allt. :)

glomde namna att jag fargat haret.. lightly reddish blond heter numera min harfarg. tummen upp.

kvallens lilla utmaning var att baka runebergstartor. nomnom. maste saga att vi lyckades valdigt bra. de sag dock lite konstiga ut men man ska ju inte forvanta sig sa mycket. goda blev de i alla fall. (ja om man gillar runebergstartor vill saga. ) tillsammans med annika och var nya finlandssvenska tjej Karolina hade vi i alla fall en riktigt trevlig kvall och var lite finlandssvenska av oss. mera sant tack. :)

imorgon ar en ny dag med harvard. borde lasa det sista jag har i laxan annu. och kolla sa vi inte fatt natt mera pga snowdayn..

xoxo.

1 kommentar:

  1. såklart brytaren är på sladden om det är en bordslampa som jag antar att det är!! :P
    du skulle behöva ha mej där som fixar allt som inte du får igång! Ida

    SvaraRadera