boston

boston

fredag 4 februari 2011

glass.

efter att ha suttit insnoad i tva dagar kom jag antligen ut idag. det firade vi med att lamna tillbaka lite filmer pa bibban och posta hemlis efter att ha druckit en kaffe pa starbucks.. gick aven genom hela lexington center idag med en rutten barnvagn med hjul lika sma som en assiett. sen nar trotoarerna var tackta med sno och overgangstallena hade en ooverkomlig snokarm sa var det ett sjuuukt jobbigt att ta sig den korta strackan fran bibban till posten. ett varre traningspass skulle jag kalla det och sa fick man bevisat att det finns trevliga mann som faktiskt hjalper en ung stackars mamma.. xD haha jag ar kanske inte en mamma men det vet ju inte de. hihihi....

idag traffade jag aven monica for att ata glass pa varldens basta stalle igen. rancatores. vilken tur att de har det stallet i lexington, kan inte forsta att det ar flera manader sen jag sist at glass dar. hur kan det komma sig att man inte ater glass dar oftare nar man har det sa nara? konstaterade med monica idag hur daligt vara modersmal blir.. min svenska borjar likan en mix mellan norska/engelska och nan form av modifierad hogsvenska. ni kommer allt ha roligt at mig sen nar jag kommer hem. nu borde jag bara lara mig lite finska sa skulle allt losa sig hur fint som helst. men jag har verkligen ingen ork att studera finska just nu aven om det kanske ar precis det jag skulle behova gora..

februari ar en manad med fa dagar endast 28. kanner pa mig att det ar en bra sak. barnen har februari lov i slutet en hel vecka dar man ska underhalla tre barn en hel vecka hela dagen lang.. det ar nog bara att planera in manga playdates och ett besok till museum of sience. sen om snon fortsatter dumpa ner som den gjort den senaste tiden och barnen har fler snowdays lar jag utmarka detta till den varsta manaden ever. sen kommer den dar dagen som alla gillar. aka alla hjartans dag. fast jag nojer mig med det kort jag fick forra aret. ett kort som det ar svart att toppa. :) camilla ar en anti-alla hjartans dag person. den fyller alla affarer med sota saker i rosa rott och gulli gullit. usch!!
snalla mars och april kom med rekordfart nu. sen senare kommer jag val vilja sakta ner farten men inte just nu. nu satter vi i raservaxeln och autopilot och stanger av hjarnan.

tror det ar dags att stanga av en tva eller kanske tre saker. men imorgon ar det ju fredag sa da ar det sovmorgon vilket betyder att jag far vara uppe langre ikvall. :) oh vad fina resonemang jag har.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar