boston

boston

söndag 6 februari 2011

snowtubing.

nu sticker vi iväg och åker ner för lite berg. ska bli skoj.
men jag fryser redan. det kan inte båda gott.
nåja förhoppningsvis löser det sig i alla fall och blir riktigt skoj.
klockan är 7:46am och vi borde åka snart.
vem sjutton sätter au pair möte så tidigt på en söndagmorgon?
jo elaka människor som tror att au pairer har hur mycket tid som helst att sova.
usch. vi får nog ta en powernap sen när vi kommer hem. annars överlever vi aldrig nästa vecka.
suck suck suck.
förhoppningsvis är det inte för halt ute heller efter allt regn. men det har de väl fixat med saltet.

igår köpte jag en smörgås vid QM och åt endast halva och hade tänkt äta resten nu till frukost.
men jag glömde smörgåsen i min väska så jag tror inte att den är så ätlig mera. rumpa.

nu sticker vi.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar