boston

boston

måndag 14 februari 2011

ush fy bla!

denna natt var nog jobbig. febern den var pa hojder som klubbar giraffer och jag kunde inte sova.. 4h somn fick jag i alla fall ihop skramlat.. slangde i mig lite varkmedicin och febern sjonk sa jag beslutade mig for att aka pa kalas i alla fall.. trevligt trevligt ochack sa mycket goda saker dom bjod pa. ska nog aka till annika och ata rester imorgon.
sen akte vi in till boston och motte upp olle och kollade pa kinesiska nyarsfirande. helt jatteintressant. de gick i san liten parad fran restaurang till restaurang och dansa och sant framfor och sa smallde de en massa mattare sa man fick halla for oronen. det var verkligen en upplevelse! :)
irrade oss vidare till QM for sushi och sen till turistbutiken for lite salt water taffy. nom nom.

jag och a kollade lite friends och sen dess har jag bara legat i sangen och vilat mig. tror bestamt att det blir en tidig kvall...

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar