boston

boston

måndag 21 februari 2011

mat.

denna dag kan vi stolt beratta att vi tagit sovmorgon och atit en dunderbrunch med agg, smorgas, musli, frysta bar en ananas och yoghurt ej heller far vi glomma den varma chokladen. vi var aningen sprickfardiga efter denna strapats och med vi menar jag ju forstas mig och annika.
tidsoptimister som vi ar kom vi aningen forsent till annikas lcc mote men det var okej ty vi traffades bara pa ett cafe men skoj att traffa lite nya manniskor. typ.
biblioteksbesok och handla mat pa shaws gjorde vi aven innan dagens storsta handelse tog vid. pluggandet!
camilla har sin forsta tent pa tisdag och paniken borjar sadar smatt smyga sig pa sa i all dess enkelhet satt hon och laste och laste och laste medan annika gjorde mycket trevligare saker. lite stolt over mig sjalv ar jag nog att jag fatt studerat sa mycket redan idag. dock ar det 80 sidor kvar annu och det tar lite dod pa mig.

ikvall var sista gangen vi traffa olle. :( hur sjutton ska vi klara oss utan olle? han ar ju den som ser till att jag far mera coke pa restaurangen ( och mycket mer forstas) men vi hade planer pa att ata ute pa redbones men vantetiden var sa sjukt enorm att vi valde en annan bar dar var de hade 8 tv skarmar i varierande storlek och de visade basketball all star east coast vs. west coast. gissa vem vi hejade pa!
riktigt god mat hade dom dar och lagom stora portioner. det gillar vi och stallet det var hur ubermysigt som helst. aker garna dit igen.
jobbigt att saga farval till annu en van men som tur ar finns fb och annan kontaktmojlighet. :)

nu borde jag sova for imorgon drar det ivag till ben and jerry och vermont! minst 8h i bil. nom nom.

dagens heta diskussion i bilen hem hade de tre musketorerna camilla annika och olle.
Ar barbapapa rosa? vad ar eran asikt? tacksam for svar!!







xoxo.

2 kommentarer:

  1. Är du både färgblind och rädd för fåglar, klart barbapapa är rosa! :P
    Ida

    SvaraRadera