boston

boston

söndag 13 februari 2011

kor pent!

att ta sig upp pa hasten igen, det har varit kvallens tema. som manga kanske gissat sig fram till sa var garkvallen inte riktigt den basta kvallen har men garkvallen har vi lagt bakom oss och vi tar sikte pa nya dagar.
ikvall spise jag och monica tillsammens pa en mexikansk restaurang har nara mig. sjukt god mat. nom nom for magen helt enkelt. med tanke pa att jag at frukost klockan 4 och inget innan 7 sen sa satt det extra bra i magen.
camilla och annika slapa sig upp dar runt 1 eller egentligen 2 for vi sag ett avsnitt bones innan vi orka rora pa oss. lata manniskor som vi ar.
middagen tog slut och monica tillsammans med camilla rorde sig mot annikas i vantan pa mera instruktioner om kvallen. min gamla au pair skulle bjuda oss pa fest nagonstans. sa vi korde sen till boston och kolla noga var vi parkerade. sen tillsammans med resten av ganget tog vi den buss fran boston university som ar gratis. najs!!!
kvallens fest var riktigt skoj och trevliga manniskor och allas varan hjalte  norrmannen. :)
festa i usa ar lite annorlunda fran att festa hemma, men skoj. sen har de varldens basta alkohol produkt. smaksatt gradde med alkohol i! nom! finns sant knas hemma i finland med? senn resten av deras alkohol utbud ar nog inget att hurra for.
whatever, nog om alkohol. imorgon ska jag pa fodelsedagskalas och sen till chinatown for o se deras kinesiska nyarsfirande. najs! sushi maste jag nog ha med.

om nan undrar vad rubriken betyder sa ar det norskans satt att saga kor forsiktigt, i princip. sa sott, helt klart mitt och annikas nya favorit replik. :)

nu sviker min svenska och jag tror det ar bast jag gar och sova..

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar