boston

boston

onsdag 16 februari 2011

forlat.

nar man saknar den dar saken som kallas inspiration. suck. inget kanns viktigt denna dag. har jobbat och jobbat och blivit biten av en bebis. hon har nu en alldeles vass liten tand som sticker upp. nar har hon blivit sa stor?
ova piano med kidsen for att sen skynda ivag pa kemi. gick t.o.m. vilse pa harvardstationen bara for att jag tog en annan utgang. dumma bussar. fick aven veta att vi har prov nasta vecka. det ar ju nastan sa att man spritter till utav gladje.
nagot som gor att man verkligen inte spritter till utav gladje ar amerikanares dumma raknesatt. jag vill ha tillbaka mina lektioner med PW och tommy. da var allt systematiskt och det fanns formler for allt. nu ar det bara en enda raddigogga.. ska hora med lararen om jag far rakna pa mitt satt eller om jag maste anpassa mig till den dumma amerikanska stilen. suck suck suck.

motivation kom tillbaka.







xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar