boston

boston

fredag 11 februari 2011

military.

camilla har idag kollat pa natet om hur man ansoker till militaren i detta fina land. synd bara att jag inte ar amerikansk medborgare annars hade jag nog stannat kvar har och blivit militar. ganska sadar semiseriost i alla fall. kanske jag skulle bli militarfru istallet. hm tals att tanka pa.

for att komma pa andra tankar kan jag saga att jag antligen last in mig lite mera pa handbollsregler och taktiker osv. nu kanns det mycket battre. ska forsoka kolla lite pa youtube med bara jag skulle orka. det blir val ungefar om sadar en tre manader eller sa. mycket spannande pa gang med handbollen men tyvarr krockar vissa saker med min dumma collegekurs och da talar jag inte om harvard utan den massbay dar man lar sig massa oviktiga saker men sen aker ivag pa en hur underhallande resa som helst. damen camilla ska aka till washington och sen pa navy ball dar. toppen toppen. dar kan jag ju hitta min militar. ;) tihihihihi..

imorgon ar det fredag. UNDERBART!! det ser jag verkligen fram emot. forst ar det fotboll pa schemat och sen har vi lite annat pa programmet med. med det berattar vi mera om efterat. tihihihihi....
pa sondag ar det kalasdags. annikas flickor fyller ar sa da ska vi parta med hela tjocka slakten. skoj skoj. traffa ju delar av dem under julen sa ska bli skoj att traffa vissa igen. :) sen aker vi till boston och chinatown for att kolla pa deras kinesiska nyarsfirande. lite annat kanske an det vanliga nyaret. maste ladda kameran sa jag kan ta massor med foton under helgen.

njuter nu av NCIS och sen ska jag njuta av lite NCIS........ en vanlig torsdagskvall alltsa.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar