boston

boston

måndag 7 februari 2011

ikea.

min ikea lampa gor mig ytterst forvirrad. den funkar ju inte. gor jag nagot fel? det kan jag ju inte gora... naja jag far kolla pa det igen imorgon nar jag ar lite piggare och lite kryare.
men det var skoj att aka till ikea. ett fint satt att spendera en sondag eftermiddag. synd dock bara att jag inte kande mig helt hundra.
numera ar jag lite hetare och anvander min sexiga rost. inte for att jag ar sjuk, Oh nej. utan for att jag vill. for sjuk ja se de ni, det ar jag verkligen inte!

sen har jag lekt lite taxi ikvall och det var hur skoj som helst.
nu borde jag dock krypa ner och dra natt gammalt over mig men hur lockande ar val det va?

imorgon borjar en ny vecka. spannande.. hoppas det blir en bra en, har redan lite diffusa planer infor nasta helg och jag tror de kommer bli hur bra som helst. jag borde bara borja spara lite mera pengar nan gang. :D fast rik kan man vara sen nar man studerar. xD

saknar er!

xoxo.

1 kommentar:

  1. altt går att fixa med silvertejp och lite våld =D Emma

    SvaraRadera