boston

boston

fredag 25 februari 2011

blomkal.

ungefar sa kanns min hjarna just nu. hur sjutton har den kommit till detta stadiet?
denna dag spenderade vi pa museum of science. maste saga att det var ratt sa skoj. egentligen sa ar det inte sa jobbigt att ta dem till ett museum. den forsta minuten. sen gar det i vagor, fram och tillbaka. ibland ar de anglar andra stunder springer alla barn at olika hall och glommer helt bort reglerna om hur man uppfor sig nar man ar pa offentliga stallen. men vi kom hem hela med alla ogon och oron pa ratta stallen. 6-7 timmar pa ett museum som kryllar av manniskor som njuter av att ha lite ledigthet kan verkligen gora ens hjarna till blomkal. men sa smaningom kanske den blir normal igen. eller sa normal min hjarna nu kan bli.

i varan sota lilla postlada fann jag idag ett sott litet marimekkopaket. yay. mamma hade skickat fina saker till mig sa som ett usb minne och karkki. nom nom. dock borjar jag nastan ifraga satta finheten och det goda med mitt favoritgodis. hemska saker. inte alls bra. forhoppningsvis smakar det battre hemma nar man kan kopa det direkt och det inte aker i paket 2 veckor..

flickan som slangde rena klader pa golvet. sa ska jag dopa min sjalvroman om jag sen nan gang skriver en i framtiden. usc sadana daliga vanor jag har. tvattar en hel hog med klader nu men ar allt for trott for att vika ihop dem och hanga upp dem i min garderob. sen nar jag flyttar hemifran ska jag ha en maskin som viker min tvatt! helst ska den ha magrutor och kunna anvanda en kastrull! foreslag mottages garna!

vill nagon massera min rygg?

xoxo.

1 kommentar:

  1. Godiset var faktiskt köpt i söndags o postat i måndags så det tog endast ca 3 dygn att komma fram denna gång.. var vi inte bra på att hålla det hemligt nu sen vi fått fotona på USB o karkki köpt?? Dessutom billigaste paketportot hittills..

    SvaraRadera