boston

boston

onsdag 23 februari 2011

februarybreak.

idag var forsta dagen som jag jobbade under barnens "sportlov". kan nu inte saga att vi astadkommit speciellt mycket. vi har ovat piano och lekt lite lekar. sen var vi ut en timme eller tva och vandra pa den tjocka isen. skoj skoj. :)

skrev min forsta tent idag och det var ganska sa jobbigt. den tog musten ur mig och jag har varit ganska sa trott anda sen dess...
som tur ar sa var min gamla au pair med pojkvan har pa middag ikvall sa jag kom hem till ett dukat bord och fick satta mig ner med ett vinglas och ha en riktigt trevlig middag. jag tyker hon ar en trevlig person synd att hon aker hem igen imorgon.

nu har jag kollat ikapp mig pa greys anatomy igen. har inte hunnit denna helg for den har varit sa galet full med en massa saker.

orkar inte tanka mera. hoppas ni har det bra dit hemma.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar