boston

boston

torsdag 10 februari 2011

planer.

jag vill hoppa over morgondagen. inget mer eller mindre snalla bara spola over den!

idag var jag och monica antligen pa handboll igen. (ingen sno eller annan naturkatastrof. det tackar vi for)
det var riktigt skoj att spela igen och jag har saknat de manniskorna lite. sa snalla de ar.
ska sen kanske forhoppningsvis och spela turnering med dem till west point sen i mars. (west point ar en militarbas. NAJS)
borde bara lasa in mig pa reglerna! vilket jag har tankt gora i flera manader nu men......

en annan mycket rolig grej som jag gjort idag ar att jag traffade familjens gamla au pair. (hon ar har och halsar pa sin pojkvan. :) ) sa vi traffades over en kaffe och satt och prata i timmar om allt smatt och stort. hon var hur trevlig som helst! ska kanske pa fest med henne pa lordag. yay. det lonar sig med kontakter. kanner pa mig att denna helg kommer bli ytterst bra den med!
att prata med den gamla au pairen ar alltid riktigt skoj ty hon har varit i samma familj och kan beratta om roliga saker med barnen, hur hon hanterat daliga saker, sma saker hit och dit helt enkelt. (stavar man hit och dit sadar?? min svenska ar verkligen bedrovlig..... )
hoppas verkligen vi hinner traffas ett antal ganger till innan hon aker hem.

camilla ar trott, sur och bitter. namnde jag aven trott? kanske bast att avsluta nu och ga och sova....

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar