boston

boston

fredag 3 september 2010

NY citY

denna dag har da spenderats i NY city. :)
stallet var enormt.
var faktiskt ganska skrammande i borjan.
men vi hade en underbar guide. :)
fick se saker som frihetsgudinnan, empire state building, rockefeller center, piren vart titanic skulle anlant, massa butiker, trapetsen samantha i SATC svingar sig i... och sjukt manga andra saker.
var uppe till top of the rock o fota staden. :)
sen gjorde vi den aningen mera osaker nar jag och mina svenska vanner gick ut och vandra runt dar.
sjukt fin stad..
kommer nog besoka den igen.
klockan ar halv tolv. the reason till varfor jag inte orkar skriva sammanhangade...
imorgon aker vi ivag till familjen. :) lite skrammande men mest skoj.
jag tror det kommer bli riktigt bra. :)
kanns skont att lamna skolan och borja pa riktigt nu..
blev kallad modig i en bokbutik idag. :) kandes skoj.
overanvander smailisar.. ni far helt enkelt sta ut. :)
tog en massa bilder i NY idag.. kommer val upp sa smaningom. typ om en manad eller sa. :)

om ni inte vet hur NY ser ut kan jag ju satta upp en bild som ni andra kunde googlat efter. :D



tihi. :D

ta hand om er!

(om ni inte forstod det sa: Jag har det bra!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar