boston

boston

lördag 11 september 2010

roliga saker.

igar kvall var vi till na familjebekanta och fira det judiska nyaret. :) vi fick ytterst god mat, sallskapet var mycket trevligt. en lyckad kvall med andra ord.
vi disskutera frat liv och annat som hor till college, riktigt intressant.
hoppas jag traffar dem igen. :)

i forrgar var jag med de tva aldre barnen till museum of sience, mos.org, om nan ar intresserad. det var sjukt intressant dar och da hann vi inte ens se alltihopa, for aldsta damen skulle pa ballet senare.
men det fanns info om det mesta, mycket mycket mycket intressanta saker, typ som en modell av luke skywalkers skepp, dinosaurieskelett. kycklingar som klacktes, en hel matematikavdelning som jag inte han kolla in men som jag ska kolla in nasta gang. :)

idag ska jag och annika se pa film och farga annikas har. :) det kommer bli skoj.

dagarna flyter pa och jag har nu varit over en vecka i familjen, trivs bra och kommer nog att klara av detta ar. :)

hoppas ni alla har det bra dit hemma. :)

bilder kommer senare. :P

kram <3

2 kommentarer:

  1. är din värdfamilj judar? Vi firade också det judiska nyåret här på skolan... år 575..3 kanske det var. Mazel tov! (Grattis!... jag vet inte hur man säger gott nytt år så... :P )
    Så kul att höra att du trivs, skulle vara så häftigt att besöka USA en dag! ladda upp bilder! puss o kram

    Knock knock
    -who is it?
    It's Wivi
    -which Wivi?
    WE wish you a merry Christmas, we wish you a merry Christmas...

    Knock Knock
    -who is it?
    It's Andy
    -Which Andy??
    AND A HAPPY NEW YEAR!

    <3

    SvaraRadera
  2. värdpappan är jude (halvjude), så ibland försöker de hålla koll på de judiska högtiderna. :)

    va roligt att ni också fira. :D

    du får helt enkelt komma hit på besök en vecka. :D

    dina skämt var ju bara för roliga. :P

    puss o kram.

    SvaraRadera