boston

boston

torsdag 16 september 2010

hjalp.

camilla har nu officiellt drabbats av ipodfeber. jag vill kopa en ipod och tror hart att jag kommer gora det med. :) tank vad livet skulle vara skont med en Ipod. :D

annars rullar dagarna pa. lika som i forra inlagget ater, sover, skiter bebisen men idag behovdes hon trostas lite mera. men ingen fara annu. jag klarar av det och har roligt med. :)
vi tog en lang promenad nu pa morgonen da nar the housekeepers kom for att stada huset. inte roligt att ha en liten bebis inne med alla kemikalier. sa vi gick till arlington centrum och fonstershoppa. en riktigt sot liten stad. me like. fast det blev en rejal runda vi tog. trodde inte att det var sa langt. men en ca 10km knapa vi ihop. jag bakom barnvagnen, hon i den. lyckost. kanner pa mig att mina ben och armmuskler kommer vara pa topp sen nar jag kommer hem. och tur ar val det. annars kanske de kickar ut mig fran akutvard innan jag ens har hunnit borja. och det sku ju inte vara skoj.

imorgon ska jag kora pappan till jobbet sa jag har bil pa dagen. :) yay. men barnen slutar tidigt. aka hinner nog inte aka till bibban och skaffa lanekort.
men de far helt enkelt vanta. jag har ju en dator, vem behover val bocker da? :P

hittade adaptrar pa amazon.com sa om jag inte hittar nan i boston sa far jag helt enkelt bestalla en. kanns lite sakrare bara att fraga nan kunnig innan man koper en. men de borde ju funka hur som helst. :) naja far se. inte dagens problem i alla fall. ikvall ska jag bara fundera om jag ska spendera en veckolon pa en ipod eller inte. jag menar varfor inte. min mp3 som jag har nu har jag haft i sakert 4 5 ar natt. va ja kan minnas. och det ar en lang tid!

camilla gillar att fa mail. det marker hon dag efter dag. :) tack! <3

imorgon ska jag koka lunch at barnen, vi ska se hur det gar. ar lite spand pa att anvanda spisen. den ser invecklad ut.. men va ska ja int klara av det.. naja.. de finns ju micro i varsta fall. :)

forsoker hitta pa planer infor helgen och tror att de kommer bli hur sjukt bra som helst... :D far vi hoppas.

drommer vidare.

http://www.amazon.com/Apple-classic-Black-Generation-NEWEST/dp/B001F7AHOG/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=electronics&qid=1284601484&sr=8-1 ja tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar