boston

boston

måndag 20 september 2010

boston.

denna dag ett liv. sa sa en gang en mycket klok man, aven kand som farbror melker. fran saltkrakan ni vet. klart ni vet. :)

ar det okej att ata glass till lunch? jag hoppas sa. i alla fall pa sondagar. traffade tva ytterst snalla manniskor for att ata glass i lexington idag, sen bestamde de sig for att komma med mig och monica (en annan snall tjej) till boston. sa vi korde runt lite i lexington for att byta klader, hamta upp folk osv o sa korde jag ivag till T-stationen. yay. jag gillar att kora har. speciellt pa highways. :)
dagens senare del (efter ett) spendera vi i Boston, pa olika shoppingstallen och vandra runt lite har och lite dar. hur skont som helst.
kopte en ny handvaska. en stor en som mycket saker ryms i. det var kravet. och att den skulle kunna baras pa tva olika satt. pa axeln och over axeln, om i forstar vad jag menar. (mina forklarings skills ar inte pa topp idag. ) hittade en svart en och den ar sjukt bra. det kommer rymmas mycket saker i den. tom blojor och annat babystuff. :) sant kan man behova. men aven en kamera, vatten, planbok, jacka osv. inte en chans att allt det skulle rymts in i min fred perry vaska hur mycket jag an sku vilja. men jag tycker fortfarande sjukt mycket om min fred perry vaska. vaskor gor mig glad. saknar min haglofs vaska. (viktig info, jag vet)
naja at sushi till middag den var helt okej, inte lika fantastisk som den jag och annika at men helt okej for det priset. :)

pa vag hem fran boston hade de stangt en del av T-banan sa vi fick hoppa pa en buss fran harvard till alewife. men det gick bra. vi kom fram helskinnade och utan storre problem och jag tror att det ar huvudsaken. :)

imorgon ar det mandag och tillbaka till jobb. far se vad denna vecka har for skoj att bjuda pa. kommer fara till en karaoke stalle imorgon kvall med nagra av tjejerna fran dagens strapatser. kommer sakert bli sjukt skoj. det brukar finnas manga au pairer dar men aven en massa studeranden. hoppas det bli bra. borde sova nu sa jag orkar med morgondagen. :) klockan ar ju trots allt tio.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar