boston

boston

måndag 27 september 2010

äntligen.

Igår fick camilla äntligen skaffat sig en adapter. (L) så nu sitter jag och skriver på min egen dator. känns konstigt. för det första så är denna dator ungefär 7" större än den dator jag levt med i en månad. aka jag hittar inte tangenterna på samma sätt som jag brukade förr. och så finns det de där konstiga bokstäverna med prickar och bollar. vad ska man göra med dom? jag är aningen confused. men vad ska jag inte vänja mig till denna dator med. jag menar jag har ju inte varit utan den mer än en månad..

igår var alltså jag och annika till Cambridge och shoppa och kolla runt lite. ett riktigt mysigt ställe var det helt enkelt. där köpte jag den älskade adapterna och tre pennor. nu borde jag bara ha något att skriva i så jag har användning för mina pennor. :)
sen kolla vi på filmen you again. den var helt okej.

trailer:


sen skulle annika hem för hon behövde jobba. jag åkte in till boston för att vandra och njuta av staden. himmelskt. tycker verkligen om den staden! borde byta bilden på bloggen för den gör inte staden rättvisa.
efter att ha vandrat runt i boston åkte jag efter bilen till T-stationen och åkte vidare till annikas. nu hade hon nattat barnen och vi hade tid att kolla på ännu en film. my fake fiance. xD



idag har jag varit riktigt riktigt trött. så har inte alls gjort nått spännande alls. skypat med några och varit på ett au pair möte som gick ut på att sitta på ett cafe och prata med folk.. nog var det skoj men det finns absolut roligare saker att göra och bättre människor att gå på cafe med. typ sandra. :D
har fått hjälp av värdpappan att komma in på internet. det tackar vi för. så nu behöver jag inte längre låna deras lilla dator. underlättar när man ska kolla på serier. inte så smått längre. :)

nu ska jag duka på bordet och sen småningom efter middag börja söka mig mot sängen. imorgon är det 4 veckor sen jag lämnade Finland. tänk att det gått så lång tid redan.. innan ni vet ordet av så är jag hemma igen.

ta hand om er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar