boston

boston

måndag 13 september 2010

hm

bowling ar patetiskt, i alla fall den sort som vi spela ikvall.. sma sma klot som inte vagar natt alls, och det fanns inga hal i kloten!?!? sjukt konstigt. naja. det var riktigt trevligt att traffa andra manniskor och sa fick jag traffa en tjej som jag haft mejlkontakt med nu nastan hela sommaren, kandes skont. kommer ha skoj med henne. och sa traffa jag en tysk tjej som har sina barn i samma skola och i samma franska klass. :)

kvallen var riktigt rolig. och jag marker att min tavlingsinstinkt inte alls har forsvunnit som jag ett tag trodde. sa var glad att jag inte ar hemma och blir arg nar jag inte vinner. :P

att kora i morker pa en highway ar ytterst intressant. speciellt nar man inte kanner igen sig och man liter till hundra procent pa en dum liten gps i fonstret. men jag hittade hem hel och hallen och jag tror att det ar det som raknas. :D camilla hon tycker om att kora bil!!



lycka till om fyra timmar bastaste sandra!! hoppas studentskrivningarna inte innebar allt for mycket huvudbry for dig!!!! LYCKA TILL!!!



en sadan troja vill jag ha. :) total nordstatus. :D




pa museet kunde man aven kolla pa nar kycklingar klacktes. fascinerande.



och i taket hade de en model av ett starship med R2D2 och Luke Skywalker innuti. :)
detta ar ett stalle dit jag definitivt maste aka tillbaka till manga ganger. :)

nu ska denna trotta dam sa smaningom krypa ner i sangen. :)

gonatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar