boston

boston

torsdag 9 september 2010

onsdag...

inget spannande att beratta...

var ensam med lillan till en butik en bit bort och handla mjolk och ost. spannande, ungen grat pa vagen dit, sen tog vi till vannen babybjorn och da blev hon glad. :)

vi gillar babybjorn!

annars har det nog bara varit vanligt stuff som hant idag. ar med i deras forsakran nu sa far kora bil ensam. det firar vi med att aka till the museum of sience imorgon med de tva aldre barnen eftersom de ar lediga fran skolan pga en judisk holiday. kommer bli skoj att gora nagot nytt och spannande.. hoppas bara de ar snalla nar jag ar liten och forvirrad pa T (tunnelbanan, typ...)

helgen borjar fyllas ut, gillas, lordagen kommer bli bra, och den behovs. :) sant gillar vi.

har kommer nu lite onodig info:

- har arr pa sina ben...
- borde raka benen sa de syns battre...
- har en rod flack pa sitt oga... (haller pa att bli battre...)
- lyssnar nonstop pa maria mena...
- onskar barnen var scouter...
- far nu kora ensam med barnen i bilen...
- forstor sin rygg med att sitta i sangen framfor datorn...
- tycker pon and zi ar sota...
- overanvander smailisar i vanliga fall...
- langtar till kyla, host, vinter...
- saknar PG...
- laste gamla blogginlagg fran sommaren, det var bra tider det!!!

Jag saknar er dar hemma. vill skypa inom snar framtid!!

jag blir glad over kommentarer. :) (piiiiiik piiiiik) :D



saknar er <3

2 kommentarer:

  1. Har jag bristande allmänbildning om jag inte vet vad babybjörn är? Du kan ju lära dom basic scoutsaker om du vill:) Tror du inte att jag blev lite avundsjuk när du skicka länken till det där museumet! Förstabilden är en stor knölvalsom hoppar upp ur vattnet och i bakgrunden ett dinosaurie skelett!!!!

    SvaraRadera
  2. babybjorn ar en sak man bar runt babisar i pa magen.typ. googla. sa far du ett battre svar. svart att forklara enkelt och snabbt, (i alla fall med min hjarna.)

    kanske nan scoutsak smaningom..

    museet ar oppet aret om. det ar bara att komma och halsa pa. :)

    SvaraRadera