boston

boston

onsdag 1 september 2010

morgon

det ar morgon i NY.

dagens program bestar av lektioner. men pa kvallen kommer val en polis hit och berattar nagot intressant och viktigt. :)

frukosten kallar.

men fortfarande lever jag och mar bra. :)

bli inte sjuka ni dar hemma. har hort att det far runt lite baciller lite har och dar.
jag har lart mig att man ska komma ihag att tvatta handerna och dricka mycket vatten. :)

som sagt ska springa till matsalen sa jag hinner ata frukost.

baj baj.

2 kommentarer:

  1. Omg tänk att du är i New York !
    Camilla, du måst lyssna på vad polisen säger, d e int lilla Bennäs du är i nu ;)

    Kul att du updatera bloggen, jag är en lite stalker som kollar den all the time !

    Kram !

    Caroline

    SvaraRadera
  2. sa kan man saga det!
    jag lyssna sa snallt pa vad han sa. :)

    bra med nan stalker.. annars ar det ju ingen vits att jag skriver!!

    kram!!

    camilla

    SvaraRadera